Exkluzívne dáta, reálne príklady využitia v marketingu a otázky, ktoré AI prináša do sveta médií a sociálnych sietí. Fake news, hejty aj deep-fakes ako súčasti moderného sveta, s ktorými sa musíme naučiť vysporiadať.
O tom bude prvý blok konferencie, v ktorom sa zameriame na čo najpraktickejšie využitie AI pri každodennej práci marketérov a ľudí z komunikačného biznisu.
Ako využívajú marketingoví profesionáli na Slovensku umelú inteligenciu?
Aké sú ich skúsenosti s generatívnou AI a čo môžeme očakávať v budúcnosti?
Príďte a zistite, čo hovoria dáta o aktuálnych trendoch a prístupoch v marketingových agentúrach, či firmách.
Rozsiahly prieskum sa realizoval v apríli a máji 2024 a zapojilo sa do neho 548 marcom profesionálov z Českej republiky a Slovenska.
V prednáške sa dozviete ako ovplyvňuje Generatívna AI bankový a finančný sektor aké sú potenciálne benefity ale aj riziká súvisiace s implementáciou tejto technológie.
AI pomáha urýchliť prácu, zefektívniť fungovanie aj procesy na pozadí a dnes už priamo zasahuje aj do zákazníckeho zážitku pri používaní technológií.
Ako sa vytvára deepfake obsah a čo je na to potrebné?
Ako fungujú nástroje na odhaľovanie obsahu generovaného s AI?
Do akej miery sú riešením digitálne watermarky?
Ako sa dá odlíšiť generovaný obrázok od skutočného?
"Investujeme do marketingu, ale nechránime ho pred hejt komentármi, prečo?"
Väčšina značiek a médií dnes komunikuje online a investuje do digitálneho marketingu.
Hejt komentáre pod ich príspevkami však vedia túto investíciu zmariť a kaziť značkám meno.
Ukážeme si, ako sa tento problém dá riešiť pomocou AI a ľudských moderátorov, na príklade veľkých slovenských médií a značiek, ktoré takto už chránia svoje profily.
Zazdieľame tiež, ako ich publikum na moderáciu reagovalo.
Pozrite si reálne príklady využitia AI v copywritingu, grafike, či preformance marketingu a odhaľte spolu s nami silu automatizácie s využitím umelej inteligencie.
Áno, aj to dnešná AI zvláda a pomáha tak marketérom byť lepší, rýchlejší a efektívnejší pre svojich klientov.
Panelová diskusia popretkávaná konkrétnymi príkladmi využitia AI v obsahu, prinesie rôzne pohľady na jej zmysluplné využitie v reklame, PR, performance marketingu, hudbe či pri automatizácii kreatívnych a firemných procesov.
Princípy fungovania a príklady využitia behaviorálneho marketingu a neuromarketingu v bežnej, každodennej marketingovej a komunikačnej praxi prídu na pretras v prvom „neuro“ bloku konferencie.
V dobe, keď AI ponúka všetkým rovnaké možnosti spracovania dát a optimalizácie komunikácie, môže byť deliacou čiarou medzi úspechom a neúspechom, či vyššou alebo nižšou efektivitou práve behaviorálny marketing a neuromarketing.
Neuromarketing, behaviorálna ekonómia, zákaznícka psychológia – len ďalšie buzzwordy, alebo koncepty, ktoré zmenia váš biznis?
Matej so svojim tímom v Mindworx už 9 rokov radí najväčším firmám naprieč Európou, ako využiť zákaznícku psychológiu v predaji.
Pripravili si pre vás prehľad troch najčastejších chýb, s ktorými sa u klientov stretávajú a ktorým by ste sa mali vyhnúť, ak nechcete zbytočne prichádzať o predaje.
Ako môžu aj malé zmeny v správaní posilniť reputáciu firmy?
Behaviorálne techniky menia správanie zákazníkov na cenný nástroj pre budovanie silnej firemnej reputácie.
Ukážeme vám, ako implementovať behaviorálne princípy do marketingovej stratégie, aj ako dosiahnuť zásadné zmeny správania.
Ak pracujete v marketingu, určite sa už niekedy stretli s debatou, či sa treba v marketingu zamerať na budovanie značky alebo na podporu predaja. Keď Les Binet s Petrom Fieldom v knihe The Long and the Short of it na dátach dokázali, že bez budovania značky aktivácia predaja z dlhodobého hľadiska nerastie. Vtedy nikto nevedel, že tento fenomén závisí od konkrétnej oblasti v mozgu spotrebiteľov, ktorá v spolupráci s pamäťou funguje tak, že priradí budúcim nákupom POTEŠENIE (zisk) alebo BOLESŤ (stratu). Táto funkcia mozgu bola objavená nedávno a tým pádom končia aj debaty, či je budovanie značky prvoradé.
Miro vo vás svojej prednáške plnej konkrétnych príkladov zoznámi aj s ďalšími dopadmi budovania značky na mozog spotrebiteľa, mechaniku aktivácie. Tiež sa pozrie aj na ďalšie marketingové (ne)pravdy, ktorými sa oplatí inšpirovať, aby váš marketing a kreatívy boli ešte efektívnejšie.
Neuromarketingová analýza pozornosti digitálnych reklamných formátov pomocou AI prináša nadštandardné zlepšenie výsledkov kampaní.
Michal na konkrétnych príkladoch z praxe ukáže, ako sa pomocou neura v závislosti od cieľov kampane dá optimalizovať a dosiahnuť ešte lepšia zapamätateľnosť značky, aj ešte vyššia miera prekliku, než je bežné a zosumarizuje kľúčové princípy, ktoré vplývajú na vnímanie vizuálov a videí spotrebiteľmi.
Neuromarketing je fascinujúca disciplína, ktorá nám umožňuje porozumieť, ako mozog vníma reklamu a ako môžeme efektívne zaujať našu cieľovú skupinu.
Táto prednáška ponúkne hlbší pohľad na mechanizmy fungovania mozgu pri vnímaní reklamy, ukáže konkrétne príklady úspešných kampaní a upozorní na úskalia, ktoré môžu skresliť výsledky výskumu.
Zameriame sa na správnu interpretáciu neuromarketingových dát a preukážeme, ako môžu vonkajšie faktory, ako napríklad zmena politického prostredia, ovplyvniť vnímanie reklamy.
Na základe reálnych prípadových štúdií si ukážeme, prečo je dôležité neustále prehodnocovať naše prístupy a interpretácie výsledkov.
Prečo sa behaviorálny marketing a neuromarketing nevyužíva viac v každodennej praxi aspoň tak, ako povedzme AI? Je to dané dopytom, ponukou, alebo nebodaj ide o sci-fi, o ktorej len radi čítame?
Rámec panelovej diskusie nastavia viaceré case studies zo Slovenska. Experti následne v diskusii rozoberú marketingové prínosy oboch neuro disciplín od budovania značky po ovplyvňovanie nákupného správania a ich využitie v komunikácií z pohľadu PR a performance agentúry.