Tamás Darázs

Neuromarketing, Behavior, Effective Brand  |  FMK UCM    

About

Tamás vedie Neuromarketingové Laboratórium NEUROLAB na FMK UCM v Trnave, kde využíva pokročilé technológie na analýzu spotrebiteľského správania a nevypovedaných preferencií.

Sprístupňuje hlboké poznatky pre optimalizáciu marketingových stratégií, dizajnu produktov a reklamných kampaní.

Tamás Darázs prepája akademické poznatky s praktickými aplikáciami v marketingu, čím prispieva nielen k zlepšovaniu zákazníckej skúsenosti a efektívnosti reklamy, ale aj k pokroku v neuromarketingu.

Organizátor:

TheMarketers.biz

Spoluorganizátor:

VOYO

Partneri:

iFOCUS PS:Digital SAMSUNG Tatra Banka

Obsahoví partneri:

Elv.ai KANTAR

Produkční partneri:

LJ studio SLIDO

Mediálni partneri:

BUZZWORLD ENGERIO Marketeris PRAVDA QEX SITA TREND Žive